Celnice Parking – úspěšný rebranding se zaměřením na detail
Potřebuji zaparkovat v centru, ale nemám moc ráda podzemní garáže. Ale když pro mě někdo vyhradí speciální místo, navíc s extra šířkou, to už zní lépe. A nemusím mít kočárek, stačí, že jsem žena.
A už je vymalováno a všech 17 „ženských“ míst čeká:-)
I tyto detaily byly součástí kompletního rebrandingu projektu parkování v centru Prahy, kdy jsme za Female Friends připravovali novou marketingovou a komunikační strategii včetně názvu a loga projektu. Cílem bylo především zvýšení vytíženosti parkoviště, jeho odlišení a výrazná komunikace primárně v místě, sekundárně mezi firemní klientelou.
Název byl zvolen podle lokality – Celnice Parking. Komunikační mix byl směrován především na sociální sítě, web, POS v místě.
A máme z projektu radost, 5 měsíců od prvního spuštění projekt plní očekávání a vytíženost parkovistě se stále zvyšuje.